Darmowy CRM dla małej firmy

Zarządzaj Twoimi klientami jak profesjonalista dzięki Zero BS CRM. Prawdopodobnie najlepsze rozwiązanie na rynku!

Kluczowe cechy rozwiązania

System jest Twój na zawsze !
Nie ponosisz opłaty licencyjnej lub kosztu miesięcznego abonamentu
Prosty i intuicyjny
Wszystkie dane są przechowywane na Twoim hostingu lub firmowym serwerze w sieci lokalnej
Działa na platformie WordPress
Jedyny koszt jaki ponosisz to niewielka opłata wdrożeniowa i opcjonalne koszty takie jak: rozbudowa systemu, integracje czy szkolenia dla Twoich pracowników

Umów się na niezobowiązującą prezentację systemu CRM


Podstawowa funkcjonalność systemu Zero BS CRM


Wszystko co potrzebujesz od systemu CRM w małej firmie!

Dashboard – w jednym miejscu widzisz to co najważniejsze: lejek sprzedażowy, ilość kontaktów, szans sprzedażowych (ledy), klientów transakcji, ostatnie aktywności w systemie, miesięczny wykres przychodów, pozyskanych ledaów itp.
Kontakty – zacznij przechowywać swoje kontakty firmowe w jednym centralnym miejscu. Kontakty możesz wprowadzać ręcznie, importować, pobierać z formularzy internetowych lub importować z zewnętrznych systemów poprzez API. Dzięki możliwości wprowadzania aktywności, masz historię kontaktów z danym klientem. Kontakty możesz tagować, przypisywać do firm i użytkowników w systemie. Oczywiście wszystkie dokumenty powiązane z kontaktem masz w jednym miejscu. Oprócz standardowych pól możemy dodawać własne. Wysyłaj wiadomości e-mail do potencjalnych klientów lub klientów bezpośrednio z systemu.
Oferty i transakcje – wysyłaj oferty do klienta bezpośrednio z systemu mailem (załącznik lub link). Maile wysyłane z systemu widoczne są w wysłanych wiadomościach w Twojej skrzynce email. Dzięki możliwości przypisywania transakcji do kontaktów lub firm widzisz przychody firmy w jednym miejscu.
Szablony ofert – przygotuj szablony ofertowe i oszczędzaj czas na przygotowywanie i wysyłanie ofert.
Faktury VAT – system posiada prosty moduł do wystawiania FV.
Kalendarz i zadania – system umożliwia przypisywanie zadań do kontaktów lub firm oraz przypisanie odpowiedzialności za zadanie dla danego użytkownika. Zadania widoczne są w kalendarzu i w karcie kontaktu.
Segmenty – grupuj kontakty według różnych kryteriów w segmenty np: branże, ważność klienta itp. Kontakty z segmentów możesz dodatkowo tagować i eksportować do pliku. Dzięki segmentom łatwo sprawdzisz z jakimi klientami dawno się nie kontaktowałeś.
Firmy – jeśli współpracujesz z większymi firmami, utwórz je w systemie i przypisz do nich kontakty. Dzięki temu będziesz widział wszystkie twoje kontakty związane z daną firmą. Do firmy możesz przypisać dowolne dokumenty (np: obowiązująca umowa). Podobnie jak kontakty firmy możesz dowolnie tagować.
Eksport / Import – system umożliwia eksportowanie i importowanie danych w formacie CSV
Formularze internetowe – pozyskuj potencjalnych klientów z Internetu. Przygotuj formularz i umieść go na stronie.
Portal klienta – możesz uruchomić dla swoich klientów portal online.
Integracje – Co ważne, system posiada bezpłatne API dzięki któremu możemy rozbudowywać i integrować nasz CRM z dowolnymi systemami firmowymi, sklepem internetowym WooCommerce lub narzędziami internetowymi (np: MailChimp , Zapier). Niezależnie, możemy skorzystać z gotowych płatnych rozszerzeń (wtyczki).

Umów się na niezobowiązującą prezentację systemu CRM