Opieka serwisowa WordPress
Masz stronę internetową, bloga lub sklep internetowy oparty o WordPress’a? Potrzebujesz stałej pomocy technicznej? Chcesz zaktualizować, unowocześnić stronę? Myślisz jak zwiększyć bezpieczeństwo przed atakami hakerów i wirusami? Szukasz fachowego wsparcia?
Dobrze trafiłeś!
Jak zapewne wiesz z prowadzeniem serwisu internetowego WordPress i sklepu WooCommerce powiązanych jest jest wiele czynności technicznych i administracyjnych. Nieustannie potrzebujesz na Twojej stronie coś dodać, zmienić lub rozwiązać jakiś problem techniczny. Nie bez znaczenia jest również zadbanie o bezpieczeństwo i stabilność działania serwisu i bieżące aktualizacje. Przygotowaliśmy dla właścicieli małych i średnich firm atrakcyjne pakiety usług zapewniających miesięczną opiekę techniczną.
Skutecznie pomagamy w WordPress’ie od 10 lat
Jak wygląda proces świadczenia usługi.
Dlaczego bezpieczeństwo jest ważne?
Dbanie o bezpieczeństwo jest bardzo ważnym aspektem prowadzenia każdej witryny i sklepu internetowego. Każdy serwis internetowy dostępny w publicznym internecie jest wystawiony na ciągłe ataki licznej grupy hakerów. Dotyczy to wszystkich stron bez względu na ich wielkość czy popularność. Cyber przestępcy często mają na celu próbę złamania zabezpieczeń, uzyskania nieautoryzowanego dostępu na uprawnieniach administracyjnych w celu zainfekowania serwisu złośliwym oprogramowaniem lub wykradanie danych osobowych i transakcyjnych. Dlatego Twoja witryna internetowa musi być zabezpieczona poprzez wdrożenie odpowiedniej warstwy zabezpieczeń jakie w sposób automatyczny i ciągły dbają o bezpieczeństwo serwisu. Do tej warstwy zaliczamy takie elementy ochrony jak: cloud firewall, skaner malware, skaner prób modyfikacji plików corowych i blokady dostępu. Dla większych serwisów i sklepów internetowych proponujemy również dodatkowe zabezpieczenia (usługa dodatkowo płatna) całego ruchu internetowego kierowanego do Państwa serwisu wraz z ochroną przed atakami DDoS za pomocą usługi CloudFlare.
Pakiet Standard
Cena 349 zł / netto / miesięcznie
Pakiet Rozszerzony
Cena 549 zł / netto / miesięcznie
Zlecanie drobnych prac na stronie WordPress
Klienci posiadających aktywny pakiet serwisowy, mogą dokupić dodatkowe godziny z przeznaczeniem na dowolne prace redakcyjne, administracyjne lub programistyczne związane ze ich stroną.
Cennik dodatkowych prac „na godziny”
Klienci posiadający aktywny pakiet „Opieka serwisowa WordPress”, mogą nam zlecać dodatkowe prace redakcyjne, administracyjne i programistyczne związane z ich stroną na WordPressie. Po zgłoszeniu zapotrzebowania, otrzymają Państwo wycenę czasochłonności prac do akceptacji. Koszt pojedynczej roboczo godziny wynosi odpowiednio 100 zł / netto dla prac redakcyjnych i administracyjnych oraz 170 zł / netto dla prac wymagających programowania. Drobne prace redakcyjno-administracyjne są realizowane do 3 dni roboczych. Przy zleceniach przekraczających 10 roboczo-godzin, nasi Klienci mogą liczyć na dodatkowy rabat.
Minimalny okres opieki WordPress
Minimalny okres świadczenia usługi to 6 miesiące. Po tym okresie istnieje możliwość rezygnacji w dowolnym czasie (do końca każdego miesiąca poprzedzającego).
Płatności
Opłata za „Opiekę Serwisową WordPress” dokonywana jest z góry za każdy miesiąc na podstawie faktury VAT wysyłaną na adres mailowy Klienta. Płatności za usługę mogą Państwo dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego lub elektronicznie za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 (szybkie przelewy z polskich banków, Blik, PayPal i inne).
Opis usług wchodzących w skład pakietu
- Skanowanie serwisu – codziennie, w sposób zautomatyzowany Państwa serwis WordPress będzie skanowany w celu wyszukiwania złośliwego oprogramowani lub podejrzanych zmian w plikach. Skanowanie wykonywane jest komercyjnym rozwiązaniem.
- Zabezpieczenie firewall – w czasie rzeczywistym, zabezpieczenie Cloud Firewall sprawdza za jakiego adresu IP pochodzi ruch i porównuje go z czarną listą podejrzanych adresów (ponad 600 mln. rekordów). Baza jest na bieżąco aktualizowana automatycznie. Dodatkowo, blokowany jest ruch z adresów IP, które podejmują kolejne nieudane próby włamania się do panelu administracyjnego WordPress (brute force attack).
- Kopia bezpieczeństwa (backup) – wdrażanie kolejnych zabezpieczeń minimalizuje ryzyko włamania przez hakerów. Ale nikt nie jest w stanie całkowicie zabezpieczyć się przed złamaniem najlepszych zabezpieczeń. Dlatego bardzo ważne jest posiadanie kilku ostatnich kopii bezpieczeństwa dzięki którym będziemy mogli odtworzyć serwis sprzed ataku. Kopia bezpieczeństwa serwisu (pliki i baza danych) będzie wykonywała się automatycznie co tydzień i będzie składowana na serwerze lokalnym lub innym serwerze FTP wskazanym przez Państwa. W przypadku braku wystarczającego miejsca, możliwe jest wysyłanie kolejnych kopii bezpieczeństwa na serwery naszej firmy za niewielką opłatę (1 zł za 1GB składowanych danych).
- Monitoring działania strony 24/7 – dedykowany serwis działający na kilku zewnętrznych serwerach internetowych co 1 minutę sprawdza czy Państwa serwis internetowy jest dostępny dla klientów. Jeśli jest niedostępny otrzymają Państwo informację na e-mail o jego niedostępności. Jest to również dobry sposób na badanie jakości firmy hostingowej, serwerowni, w której działa serwis.
- Aktualizacja silnika WordPress, szablonu wtyczek i rozszerzeń – raz w miesiącu wykonujemy aktualizację do najnowszych dostępnych wersji. W przypadku komercyjnych szablonów i wtyczek niezbędne będzie przekazanie nam odpowiednich kluczy licencyjnych.
Warunki świadczenia usługi
- Aktywowanie usługi wymaga podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Minimalny okres świadczenia usługi to 6 miesiące. Po tym okresie możliwość rezygnacji w dowolnym czasie od kolejnego miesiąca.
- Domyślne SLA (Service Level Agreement):
- w przypadku awarii krytycznych (awaria strony WWW) zapewniamy wsparcie nie później niż na następny dzień roboczy (najczęściej zajmujemy się zgłoszeniem od razu i rozwiązujemy je tego samego dnia)
- w przypadku pozostałych problemów technicznych, zapewniamy wsparcie do 5 dni roboczych.
- Istnieje możliwość zwiększenia poziomu SLA za dodatkową opłatą (ustalane indywidualnie).
- Zgłoszenia awarii mogą odbywać się telefonicznie lub drogą mailową.