Opieka techniczna WooCommerce
Opieka WooCommerce dla Twojego sklepu – dobrze trafiłeś!
Jak zapewne wiesz z prowadzeniem sklepu WooCommerce powiązanych jest jest wiele czynności technicznych i administracyjnych. Nieustannie potrzebujesz w sklepie coś dodać, zmienić lub rozwiązać jakiś problem techniczny. Nie bez znaczenia jest również zadbanie o bezpieczeństwo, stabilność, szybkość działania sklepu i bieżące aktualizacje. Przygotowaliśmy dla właścicieli sklepów atrakcyjne pakiety usług stałej Opieki technicznej WooCommerce.
Opieka Techniczna WooCommerce – Pakiet Standard
Cena 300 zł / netto / miesięcznie
Opieka Techniczna WooCommerce – Pakiet Rozszerzony
Cena 400 zł / netto / miesięcznie
Opieka Techniczna WooCommerce – Pakiet Pro
Cena 500 zł / netto / miesięcznie
Jak wygląda proces świadczenia usługi
Wybierz pakiet
Zapoznaj się z oferowanymi pakietami miesięcznej opieki WooCommerce i wypełnij formularz kontaktowy.
Uruchomienie usługi
Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy wszelkie potrzebne informacje. Wykonamy weryfikację strony pod kątem możliwości uruchomienia usługi.
Stała opieka WordPress
Twój sklep jest w dobrych rękach. Dodatkowo, w trybie ciągłym będzie pod automatycznym nadzorem. Co miesiąc otrzymasz na maila raport.
Zakończenie usługi lub przedłużenie na kolejny okres
Usługa przedłuża się automatycznie na kolejny miesiąc chyba że zrezygnujesz
O usłudze Opieka Techniczna WooCommerce
Regularne aktualizacje
Opieka WooCommerce zawiera usługę codziennego automatycznego monitoringu dostępności nowych wersji systemu WordPress, szablonu oraz wtyczek.
Nie rzadziej niż raz w miesiącu (w zależności od pakietu) nasz zespół administratorów wykonuje aktualizacje. W szczególnych przypadkach, aktualizacja może nastąpić częściej lub rzadziej, jeżeli będzie to wymagane do poprawnego działania strony internetowej lub związane jest to z bezpieczeństwem WordPress’a.
Usługa aktualizacji obejmuje proces zarządzania podatnościami w którym, szczególną uwagę zwracamy na wykryte luki bezpieczeństwa w wykorzystywanym oprogramowaniu a które mogło by być wykorzystane w atakach cyberprzestępców. W procesie zarządzania lukami w zabezpieczeniach i poprawkach wykorzystujemy dane pochodzące z profesjonalnej bazy danych CVE, która jest wykorzystywanej przez firmy profesjonalnie zajmujące się bezpieczeństwem.
Aktualizacje wykonujemy z wykorzystaniem bezpiecznych procedur. Przed aktualizacją wykonywana jest kopia bezpieczeństwa w chmurze – nasz system automatycznie tworzy punkt przywracania. W tle wykonywany jest zrzut ekranu strony głównej przed / po aktualizacji w celu zatwierdzenia zmian lub ich odrzucenia. W przypadku problemów z działaniem witryny po aktualizacji następuje przywrócenie aktualizowanego elementu do stanu sprzed aktualizacji. Czasami aktualizacja nie będzie możliwa z powodu braku kompatybilności, wsparcia autora-producenta wtyczki, szablonu do nowych wersji WordPress’a, WooCommerce czy też silnika PHP. Mogą też wystąpić konflikty pomiędzy wtyczkami. Dostosowanie strony w takim przypadku do prawidłowego działania (aby można było wykonać daną aktualizację) lub instalacja alternatywnych rozwiązań jest dodatkowo płatne – zgodnie z cenną roboczogodziny za dodatkowe prace na stronie. Zakres niezbędnych prac wraz z szacunkowym określeniem czasochłonności przedstawiany jest klientowi do zatwierdzenia przed wykonaniem tych prac.
Szczegółowe informacje o wykonanych aktualizacjach (data, nazwa elementu, wersja przed aktualizacją, wersja po aktualizacji) wysyłana jest Klientowi w miesięcznym raporcie PDF.
Dowiedź się więcej w naszym artykule na blogu: Regularna aktualizacja WordPress, wtyczek i szabonu
Backup
Opieka WordPress zawiera usługę wykonywania i monitoringu regularnych kopii bezpieczeństwa. Częstotliwość wykonywania kopii zapasowych zależna jest od wybranego pakietu.
Kopie zapasowe będą zapisywane w chmurze poza serwerem strony internetowej (off-site) z wykorzystaniem usługi Amazon S3. Dane są przechowywane na serwerach w Unii Europejskiej.
Kopie zapasowe zawierają pliki strony internetowej (skrypty php, java script, css,….) pliki wtyczek (plugin), szablonu graficznego (template) oraz media (zdjęcia, filmy, dokumenty)znajdujące się na stronie WordPress oraz oraz dane w bazie danych.
Odtwarzanie danych z backupu w przypadku awarii jest szybkie i bezpłatne.
Przywrócenie kopii zapasowej może wiązać się z utraceniem ostatnio wprowadzonych zmian na stronie internetowej.
Rodzaj backupu jaki jest wykorzystywany – inkrementalny. Czas przechowywania – 90 dni.
Informację o wykonywanych kopiach będą znajdowały się w raporcie.
Opcjonalnie – możliwe jest uruchomienie backupu przyrostowego nawet co godzinę!
Stały monitoring działania strony 7 dni w tygodniu
W Pakiecie Standard i Rozszerzonym dostępność Twojego serwisu internetowego WordPress będzie automatycznie monitorowana całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. Częstotliwość sprawdzania dostępności w trakcie doby różni się w zależności od wybranego pakietu. Na życzenie Klienta, w przypadku braku dostępności strony wysyłany zostanie komunikat e-mail. W raporcie miesięcznym, Klient otrzyma podsumowanie dostępności jego serwisu WordPress i może to być przydatne do podjęcia decyzji o ewentualnych zmianach, optymalizacjach serwisu i/lub hostingu/serwera.
Skanowanie serwisu
We wszystkich pakietach, nasze narzędzie do sprawdzania bezpieczeństwa to zdalny (zewnętrzny) skaner Securi, który działa w następujący sposób:
– Odwiedza stronę główną i wyodrębnia listę linków, plików javascript i ramek iframe.
– Następnie ponownie odwiedza stronę główną, działając jako bot wyszukiwarki.
– Z wyodrębnionych linków wybiera 8-10 z nich i odwiedza je za pomocą różnych odsyłaczy i agentów użytkownika.
– Wyodrębnia i skanuje wszystkie obecne pliki javascript i ramki iframe.
– Uruchamia wszystkie te strony/linki w dużej bazie danych złośliwego oprogramowania Sucuri i przeprowadza wiele kontroli anomalii, porównując wyniki między różnymi agentami użytkownika/odsyłaczami, aby sprawdzić, czy jest coś ukrytego.
– Sprawdza wszystkie dołączone zasoby na wielu czarnych listach, aby sprawdzić, czy coś zostało oznaczone na czarnej liście, takiej jak Google, McAfee, Norton i inne.
W Pakiecie Rozszerzonym dodatkowo stosujemy wewnętrzny skaner WordPress’a czyli analizę wszystkich plików serwisu jakie znajdują się na serwerze i nie są dostępne dla skanera zewnętrznego.
Jak działa nielimitowane wsparcie podczas awarii?
Gdy Twoja strona internetowa niespodziewanie przestaje działać, usługa awaryjnego wsparcia staje się niezbędna. Awaria oznacza całkowite wstrzymanie działania Witryny lub inną przeszkodę całkowicie uniemożliwiającą prawidłowe korzystanie z niej, włączając w to sytuację, gdy niemożliwe jest złożenie zamówienia w sklepie WooCommerce, wysłania wiadomości z formularza kontaktowego lub zalogowanie do panelu administracyjnego. W ramach usługi otrzymujesz nasze wsparcie (nielimitowane lub limitowane w zależności od wybranego pakietu).
Awarią NIE jest przypadek kiedy w witrynie pojawi się utrudnienie korzystania ze strony, coś “rozsypie się” na stronie lub dotyczy elementów graficznych.
Firewall
W Pakiecie Rozszerzonym dostępna jest usługa uruchomienia zabezpieczenia Firewall jaka znacząco zwiększa bezpieczeństwa Twojej strony przed atakami hakerskim. Domyślnie, usługa jest realizowana za pomocą Web Application Firewall (WAF). W Pakiecie Mini i Standard istnieje możliwość dokupienia tej opcji.
Przeczytaj więcej: Ochrona firewall dla WordPress’a
Wsparcie w przypadku awarii
WP Assist – gdy pojawią się problemy z działaniem strony, w ramach masz w nas oparcie i nie musisz tracić czasu na szukanie zewnętrznej pomocy.
Raport Miesięczny PDF
Co miesiąc otrzymasz na maila raport PDF jaki będzie zawierał informacje o (w zależności od wybranego pakietu opieki WordPress):
- Aktualizacjach
- Kopiach bezpieczeństwa
- Raport ze skanowania bezpieczeństwa witryny
- Optymalizacji
- Dostępność witryny (uptime)
Opcjonalnie
- Analityka witryny (możliwość integracji z z Google Analitics)
- Wydajność witryny
- Raport sprzedaży dla witryn zawierających wtyczkę sklepową WooCommerce
- Ranking SEO dla wskazanych fraz kluczowych i konkurencji
Opcje dodatkowe
Monitoring słów kluczowych w wyszukiwarce Google – porównanie z konkurencją
Monitorowanie analizy wydajności witryny (Performance Check / Page Speed). Kontrola wydajności daje wgląd w to, co dzieje się z Twoją witryną i jak sobie radzi. To pierwszy krok do rozwiązania Twoich problemów z szybkością ładowania witryny. Możesz także śledzić wydajność swojej witryny w czasie, oznaczoną na osi czasu w raportach miesięcznych.
Dla najbardziej wymagających klientów w obszarze bezpieczeństwa, możemy zaoferować uruchomienie dodatkowego mechanizmu ochrony na podatność zero-day (ang. “zero-day vulnerability”) poprzez mechanizm vPatches
Automatyczne ostrzeganie o problemie z wysyłką powiadomień i komunikatów e-mail ze strony – weryfikacja problemów z SMTP. Możliwość wysyłki przez zapasowe SMTP w przypadku problemów z głównym serwerem.
Czy świadczycie usługę odwirusowania strony WordPrees?
O ile usługa stałej opieki serwisowej WordPress znacząco poprawia bezpieczeństwo strony i minimalizuje ryzyko ataków to nigdy nie ma 100% gwarancji, że nie zostanie zawirusowana. W takim przypadku, możemy zaoferować naszym Klientom posiadającym aktywny pakiet opieki ekspresową usługę odwirowywana strony WordPress z dodatkowym rabatem.
Cennik dodatkowych prac na stronie
Klienci posiadający aktywny pakiet “Opieka serwisowa WordPress”, mogą nam zlecać dodatkowe prace redakcyjne, administracyjne i programistyczne związane z ich stroną na WordPressie. Po zgłoszeniu zapotrzebowania, otrzymają Państwo wycenę czasochłonności prac do akceptacji.
Koszt pojedynczej roboczo godziny wynoszą odpowiednio:
- 100 zł / netto dla prac redakcyjnych i administracyjnych w pakiecie “Rozszerzonym”.
- 110 zł / netto dla prac redakcyjnych i administracyjnych w pakiecie “Standard”.
- 120 zł / netto dla prac redakcyjnych i administracyjnych w pakiecie “Mini”.
- 170 zł / netto dla prac programistycznych.
Drobne prace redakcyjno-administracyjne są realizowane do 3 dni roboczych po dokonaniu opłaty.
Przy zleceniach przekraczających 10 roboczo-godzin, nasi Klienci mogą liczyć na dodatkowy rabat.
Reakcja na zgłoszenia
W zależności od wybranego pakietu deklarujemy maksymalny czas naszej reakcji po otrzymaniu od Państwa zgłoszenia. W większości przypadków reagujemy znacznie szybciej.
Czas na rozwiązanie zgłoszenia jest zależny od typu zgłoszenia i jego poziomu skomplikowania. Dokładamy wszelkich starań aby zgłoszenie było rozwiązane jak najszybciej.
Dodatkowe zastrzeżenia
W przypadku uruchomienia usługi Opieka WordPress dla serwisu internetowego, którego wersja WordPress’a i/lub szablonu, wtyczek jest starsza niż 1 rok zastrzegamy, że może być konieczne wykonanie kompleksowej dużej aktualizacji strony, rozwiązania ewentualnych problemów z kompatybilnością jej elementów, dostosowaniem do obowiązujących, wspieranych wersji PHP itp. Usługa taka jest dodatkowo płatna, zgodnie z cenną za roboczogodzinę dodatkowych prac na stronie. Zakres niezbędnych prac wraz z oszacowaniem czasochłonności przedstawiany jest klientowi do zatwierdzenia.
Serwisy internetowe działające w oparciu o multisite, rozbudowane sklepy internetowe, serwisy z wieloma wersjami językowymi, oparte o dedykowane szablony i wtyczki wyceniane są indywidualnie.
Aktualizacja wtyczek oraz motywów, które wymagają opłacenia licencji, subskrypcji odbędzie się po ich zakupie i opłacenia przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia i przekazania Wykonawcy wszelkich niezbędnych danych umożliwiających przeprowadzenie aktualizacji.
Podana cena dotyczy serwisów, które posiadaj do 20 wtyczek.
Płatności
Opłata za “Opiekę Serwisową WordPress” dokonywana jest z góry za każdy miesiąc na podstawie faktury VAT wysyłaną na adres mailowy Klienta. Płatności za usługę dokonywana jest za pomocą przelewu tradycyjnego.
Godziny pracy
- Godziny pracy:
- dni robocze od 09:00 do 17:00 w dni robocze
- pozostałe dni od 09:00 do 15:00
- Istnieje możliwość zwiększenia poziomu SLA za dodatkową opłatą (ustalane indywidualnie).
Bez zobowiązań i minimalnego okresu
Z umowy możesz zrezygnować w każdym momencie bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Nie wiążemy Cię, żadną umową terminową. Umowa jest zawierana na czas nieokreślony, aż do jej anulowania przez dowolną ze stron.

Dlaczego bezpieczeństwo jest ważne?
Opieka nad stroną WordPress to dbanie o bezpieczeństwo WordPress jest bardzo ważnym aspektem prowadzenia każdej witryny i sklepu internetowego. Każdy serwis internetowy dostępny w publicznym internecie jest wystawiony na ciągłe ataki licznej grupy hakerów. Dotyczy to wszystkich stron bez względu na ich wielkość czy popularność. Cyber przestępcy często mają na celu próbę złamania zabezpieczeń, uzyskania nieautoryzowanego dostępu na uprawnieniach administracyjnych w celu zainfekowania serwisu złośliwym oprogramowaniem lub wykradanie danych osobowych i transakcyjnych. Dlatego Twoja witryna internetowa musi być zabezpieczona poprzez wdrożenie odpowiedniej warstwy zabezpieczeń jakie w sposób automatyczny i ciągły dbają o bezpieczeństwo serwisu. W zależności od prowadzonej działalności, branży w jakiej działa Twoja firma dodatkowe regulacje krajowe czy unijne takie jak np: RODO, NIS2 mogą wymuszać na Tobie wprowadzanie systemów zabezpieczeń w Twojej firmie. Opieka WordPress wspiera procesy holistycznego podejścia do bezpieczeństwa w nowoczesnej firmie.
Porozmawiajmy o Opiece WooCommerce dla Twojego sklepu
- Kontakt w ciągu 24h
- Bez zobowiązań
- Eksperci WordPress i WooCommerce