Wysyłka, synchronizacja zamówień WooCommerce do systemu finansowo-księgowego, ERP

Jeśli brak synchronizacji zamówień pomiędzy sklepem internetowym WooCommerce a Twoim systemem finansowo-księgowym, ERP jest w Twojej firmie problemem to mamy na to rozwiązanie. Możemy uruchomić dla Ciebie automatyczną wysyłkę składanych przez klientów zamówień w sklepie online do dowolnego systemu finansowo-księgowego czy ERP.

Jak może działać wysyłka zamówień ze sklepu internetowego WooCommerce?

  1. Klient składa zamówienie
  2. Dokonuje płatności lub zmieniany jest status w WooCommerce na „w realizacji”
  3. Niezwłocznie wyzwala się automatycznie dalszy proces
  4. Sprawdzane jest czy dany klient występuje w systemie ERP, finansowo-księgowym (F-K)
  5. Jeśli klient nie istnieje w kartotece klientów to jest automatycznie zakładany
  6. Odpowiednie dane są przesyłane do systemu ERP, F-K (opcjonalnie identyfikatory produktów mogą być zamieniane na takie jakie są używane przez magazyn)
  7. Generowany jest dokument zamówienia (identyfikatory produktów mogą być zamieniane na takie jak występują w systemie ERP, F-K) dla wskazanego klienta
  8. Do wygenerowanego dokumentu zamówienia przypisywany jest adres dostawy (taki jaki podał klient w momencie zamówienia)

Jeśli uruchomiona jest dwukierunkowa synchronizacja obsługi zamówień:

  1. Odpowiedni proces sprawdza zmianę status danego zamówienia w systemie ERP, F-K
  2. Jeśli status ulega zmianie, w WooCommerce status zostanie również zmieniony a co za tym idzie, Klient otrzyma odpowiednie powiadomienia. Nie ma potrzeby ręcznej zmiany statusu w WooCommerce.

Jakie są dodatkowe możliwości rozszerzenia synchronizacji zamówień?

  • w przypadku firm, sprawdzenie czy dany podatnik jest aktywny i czy jest VATowcem (integracja z API Ministerstwa Finansów)
  • wysłanie na maila, sms dodatkowych powiadomień o pojawieniu się zamówienia
  • połączenie procesu z procesami obsługi wysyłki logistycznej zamówienia
  • połączenie z procesami generowania FV
  • monitorowanie jeśli przekroczony jest czas od zamówienia do wysyłki towaru
  • wysyłka danych do hurtowni danych DWH
  • automatyczne generowanie dokumentów (np: gwarancji, instrukcji obsługi) i wysyłka mailem do klienta

Dowiedź się więcej o możliwościach integracji WooCommerce.