Poniżej przedstawiamy 10 częstych powodów, dla których właściciele witryn internetowych skarżą się, że ich strona internetowa stara lub nowa nie generuje zapytań od potencjalnych klientów.
- Twoja strona jest słabo widoczna w wyszukiwarce Google i z tego powodu masz małą ilość wejść na stronę.
- Treści na stronie są słabej jakości, jest ich za mało i nie zawierają właściwych słów i fraz kluczowych.
- Twoja strona bardzo wolno się ładuje – powyżej 3 s. Badania dowodzą, że duża część użytkowników nie chce czekać i rezygnuje z jej odwiedzin.
- Strona źle wyświetla się na smartfonach, w skutek czego potencjalni klienci porzucają zapoznanie się z ofertą Twojej firmy.
- Strona została zawirusowana złośliwym kodem. Systemy zabezpieczeń ostrzegają Twoich klientów przed wejściem na stronę.
- Google zablokowało Twoją stronę lub masz wyłączone indeksowanie strony, przez co nie można jej zobaczyć w wynikach wyszukiwania.
- Strona ma nieintuicyjną, nietypową nawigację lub menu zostało stworzone w technologii Flash.
- Informacje, opisy produktów, zdjęcia na stronie zostały skopiowane z innych serwisów, przez co Google ich nie indeksuje lub Twoja strona traci w rankingu.
- Występują błędy techniczne po stronie serwera lub na samej stronie.
- Twoja strona jest zaniedbana: nie dodajesz nowych treści, nie analizujesz ruchu i nie wyciągasz wniosków.